follower

Tuesday, February 8, 2011

fwEns oUtiNg-pArT 1

assalamualaikum dan salam rindu buat readers sekalian...

semalam hari pertama kelas bermule, setelah seminggu cuti tahun baru cine....
hari pertame macam besa la kan..kepale masih di awangan..mau je dok kat umah lame-lame...tapi ape kan daya...tak boleh...terpakse mengikut peraturan yang telah ditetapkan..

so,, hari pertame di kelas, xsemangat langsung untuk fokus pade pelajaran..nak tau ape yang kami buat di dalam kelas??MySpace
kami dok plan baik punyeeee...hihi...kami adalah (syahira...ketua segala planner, lia.....supporter kepade syira, n me.....saye yang menurut perintah saja...)ketua planner kami ada bg idea untuk g buat ic mule mule 2.tapi ade idea di sebalik tu senanye..die kate lepas g buat ic, kite g la kota raye...memang dasyat tol die ni..memang sesuai dengan statusnye sebagai ketua planner negare..MySpace..

so kami pon g la..ni pic perjalanan kami ke kota raye..setelah gagal memperolehi nombor giliran di jabatan pendaftaran..alalalala..come syira...iylia pon comey jugakk(die yang suoh ni)MySpace

ni pic syira ngah bergosip wif lia..
siap wat mcm umah sendiri ni..hahaha

n saye macam besa lah..kasut n kasut...but...
las-las tika pilih kasut lain..hihi..

manyak g senanye bende yang diborong,,sampai berbakul-bakul jugaklah kene mara ngan my DIN semalam..hihi....ape pun thanks to syira n iylia...bes kua ngan kowg semalam...len kali lak ea...
daaaa...
MySpace.




No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...