follower

Thursday, February 9, 2012

NORULAZWAR MOHD ZUKHI

as salam...
enjoy cite tika k...........♥

 NORULAZWAR MOHD ZUKHI..
kenapa nama kamu macam pompuan?
sepatotnya nama ni mak n abah bagi kat name saye.
bukan kamu.
kamu kena tahu saya sangat jeles tentang ini,
sebab nama NORULAZWAR ni sangat cantik untuk pompuan 
yang cantik macam saye..
hahaha..
kamu nak tahu kenape saye tulis entry ni pasal kamu?
kamu beruntung sebab name kamu saje yang pernah ade dalam entry blog ni stakat ni.
name penuh pulak tuh..
huh.
incik DIN tolong jangan jeles.
haha.
ok,
kenape entry ni tercipta untuk kamu.
sebab utamanye kerana saye nak gitau yang saye benci kamu.
kenape?
10 sebab di bawah menerangkan itu semua.
bagi kamu tahu sikit yang saye sangat benci kamu.
  1. KAMU GARANG!- saye benci kamu sebab kamu garang.kamu suke marah-marah saye.kadang-kadang saje-saje je kamu marah saye.haha..ini sudah lebey kan..kamu garang la.saye tahu kamu cume nak betulkan silap saye.tapi kadang-kadang care kamu tu, garang sangat.sampai kadang-kadang saye tak berani terus terang dengan kamu..sile jadi lembut sikit macam saye yang lemah gemalai ni..buahahahaa,,
  2. KAMU GATAL!- haha..ini kamu jangan silap paham.perkare ni dah lame da,tapi saye masih ingat sampai sekarang.kenapa kamu gatal sangat dulu-dulu?kamu masih ingat lagi, mase kecil-kecil dulu kamu selalu ajak saye jadi kapel kamu? kamu tahu tak, mase tu saya pikir kamu ni sorang yang mereng..haha,,padan muke kamu,,saye segan dengan kamu mase tu kamu tau tak?kamu buatkan saye rase geli dengan kamu..sangat berterus terang di sini..haha,,sile jangan buat lagi selepas ini kepade orang lain kerane ini mungkin menimbulkan syak wasangka pada tahap yang melampau..hahaha.
  3. KAMU KUAT MEROKOK!- ini satu lagi..saye tak boleh bayang macam mana hidup kamu jika tanpa rokok dalam seminggu.agaknye demam berbulan-bulan kot.kamu tahu sendiri da tahu bahana merokok tu kan?tengok sendiri kamu selalu sakit-sakit dada.dah la kamu perokok tegar..agaknya sehari 10kotak pon kamu boleh habiskan kot..sila fikirkan diri kamu dan orang disekeliling kamu.terutama 2 hero kesayangan kamu.nanti bile diorang besar kalau diorang ikot perangai kamu kompem-kompem kamu marah.sile fikirkan perkara ini okaaaayyy..!
  4. KAMU PEMALU TAK KENA TEMPAT!- sila bace point ini kerana saye rase kamu tak pernah perasan pon perkara ini.kenape setiap kali pegi jenjalan bila kene bawa payung kamu asyik suoh saye yang pegang?(bold kan ayat ni supaya kamu nampak dengan jelas!!) kamu tahu tak kamu ni sangat pelik. kenape kalau orang nampak lelaki bawa payung tak macho ke?haisssshh...kamu menyusahkan saye la..jatuh standart saye tau pakai highheel(tumit tinggi) pastu lenggang bawa payung..len kali kamu bawa la ea..gentle sikit la man....hihi..
  5. KAMU SUKA RATAH LAUK!- ha amik kau..yang ni pon haku cite jugak kat sini..haha..kamu suka makan nasi ngan lauk banyak-banyak.sila kesian kat saye same sebab saye pon suke ratah lauk banyak-banyak.haha..len kali makan nasi dua pinggan pastikan lauk hanye satu saja okay?okay ka macam tu??
  6. KAMU SUKA KUTUK MASAKAN SAYA!- ni pon saye paling tak suke.bila saye tak masak kamu kate saye malas.ok fine.tp bile saye masak kamu kate tak sedap.padahal saye belum start masak lagi kot.baru ja pegang sudip..come on la..saye juare masterchef kot..haha..len kali saye da tak nak masak da untuk kamu..sila beli makanan kat kedai jika isteri kamu tiade di rumah..hihi..
  7. KAMU SUKA KUTUK BADAN SAYA!- kenape kamu suke kutuk saya gemuk??kamu ingat kamu kurus sangat.dengan pantas sila ke depan cermin dan lihat perut kamu yang mula ke depan.da boroi pon..jangan kutuk lagi saya gemuk sebab saya sudah slim sekarang..haha..slim kot..
  8. KAMU SELALU MINTA SAYA PAKAI PENDAKAP GIGI!- ok ini sensitipp sikit di sini.. tau la gigi saya unik, tapi kamu tak perlu la slalu mention suoh saye pakai pendakap gigi.ape kamu ingat xde yang suke ke?laku kot saye.da tunang owang pon,da nak kawen da tak lame lagi..hahaha..kamu kene tahu, mat salleh pon suke gigi saye ni..jangan tak tau ada model kat Australia yang miliki gigi macam saye.femes kot die.siap jadi top model lg kat sane.so jangan sesedap hati,perasaan dan hempendu kamu kate gigi saye tak cantik ok.susah kot nak jumpe gigi seunik yang saye miliki.hahahaha(penyedap hati!)
  9. HIDUNG KAMU LEBIH MANCUNG DARI SAYE!- ok yang ni saye dengki.kenape hidung kamu mancung dai saye?yang ni tak sepatot berlaku kamu tau tak?sepatotnya saye yang miliki hidung begitu..dan tak perlu bangge sangat la dengan hidung kamu tu..tak jadi model jugak pon kan hidung mancung cam tu pon.hahaha..
  10. KAMU KUAT MEMBEBEL!- bila kamu marah kamu mesti membebel.kamu tau tak da macam mak nenek da.da la kamu tu suke pakai @#$%%^^&..sila kawal emosi kamu.haha.terutama ketika memandu.sila berhemah sikit.kadang-kadang takotla naik kete ngan kamu..

haha..
cukup 10 perkara.
ade banyak lagi senanye.
tapi tak larat nak naipnye.
hihi..

haaaa..
ni kamu perasan tak kite jarang amik gambar bersame.
satu je saye nak gitau pasal tu,
bukan ape saye takut kamu jeles bila tengok gambar tu macam tahi cicak.
hihi.
sila terima kenyataan yang saye sangat putih,
ok sangat putih..!haha.
melepak bak gula kapas..
kuikui..
 ape pun yang saye gitau kat atas tu semuanye saje-saje je.
kamu jangan amik hati,
yang jelas kat sinim 
saye ade kamu saje sebagai adik beradik saye dalam dunia ni ..
saye sayang sangat kat kamu.
sayang sangat-sangat la.
eh macam pelik je bunyinye ni.
kali pertame rasenye ni sebut bende ni kat kamu ANGAH..hihi
takpe la,
yang penting kamu kene tahu, walopon saye xpenah
gitau, tapi jauh di lubuk ati saye,
saye sayang kamu sebagai abang saye.
dari kecik lagi kite bersame,
susah payah kite bersame,
tak kan saye lupe sume jase kamu kat saye.
walopon kadang-kadang kamu ade gak susahkan saye.hahaha
jangan marahhh haaa..
ok lah budak hitam,
kamu ok-ok saja lepas baca entry ni kan?
jangan marah tau.
jangan tersentuh hati plak sebab saye buat entry ni sal kamu.
or sebab saye gitau saye sayang kamu.
jangan terlebeh prasan plak.
saje je nak bagi kamu syok skit.
supaye kamu boleh sponser majlis kawen saye nanti.
haha..
I LOVE U ANGAH, NORULAZWAR MOHD ZUKHI.
tulus ikhlas dr adik mu SITI NUR 'ATIQAH MOHD ZUKHI.

MOTIF ENTRY:
sile tahu saye sangat touching
bila isteri kamu gitau saye yang kamu kecian 
kat saye buat preparetion kawen sorang-sorang tanpe bantuan sesape.
sebab tu jugak la saye tulis entry ni sal kamu,
n saye nak kamu tahu yang sebenarnye kamu ni ok jugak la,
sayang jugak ya kamu kat saye ye..hihi..
haaa..jangan nak menafikan itu..
malu ah tu malu ah tu.
hahaha.



No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...