follower

Sunday, June 24, 2012

baca novel? malasnye!

as salam and welcome..♥


abaikan tajuk entry.
dah xde idea da.
haha.
kenapa saya tak macam orang lain.
kenapa saya tak suka baca novel?
huh!.
padahal zaman-zaman sekolah rendah dulu,
ni la hobi utama.
masuk library,
cari novel,
dok celah-celah meja,
baca!
kenapa kenapa!
siries malas nak habis kan sebuah novel tu.
lau sekarang,
baca pon,
skip-skip bab dalam satu novel tuh.
hihi.
ari ni tak leh,
nak tak nak kena jugak menghabiskan semua novel yang diberi oleh tuan pengarah,
a.k.a faris.
dilantik menjadi seorang penulis skrip memang bes,
saya memang suka buat skrip dan susun jalan cerita,
memang sebelum ni pon,
setiap kali pertandingan drama,
teater,
atau pusidra,
saya antara yang menjayakan skrip dan susun jalan cerita.
tapi kali ni.
nak adaptasi cerita novel/cerpen.
oh tidak!
perlu menghabiskan bacaan jugak!.
damn!!

p/s: macam mana la nak jadi cikgu bm ni?
haha
 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...