follower

Friday, June 29, 2012

masuk hospital.

as salam and welcome..♥

baru saja nak rasa lega,
sebab dapat cari seseorang bantu selesaikan masalah
dengan orang-orang ni,
datang pulak masalah lain.
dia masuk hospital pulak.
dugaan apakah ini?
semoga awak kuat,
walaupun saya tak dapat berada di sisi awak.
banyak dugaan saya bulan ni.
tiada siapa yang tahu melainkan Dia.
Dia Tuhan Yang Satu.

Ya Allah,
jika Engkau cuba menguji kekuatanku,
aku mohon Engkau tambahkan kekuatanku,
aku rasa lemah dan tak berdaya lagi.
satu persatu ujian yang Engkau beri kepadaku.
satu persatu aku cuba atasi sedaya upaya.
kumohon Engkau permudahkan segalanya bagiku.


p/s: memang orang yang dekat-dekat nak kahwin macam ni ke?
 

2 comments:

  1. mybe.. mak kyra selalu ckp klau org nk dkt2 kwin drhny mnis.. means tak bleh trlalu suka, and trlalu ghairah n smgt dlm sgala hal.. semuany tk bleh trlalu la..kena mcm standard2 je kot.. hehe :) apa2 pun happy always dear..sbr byk.. dugaan..

    ReplyDelete
  2. betol2,, nak kate terlau excited xjugak, bercampur aduk mslhnya,, btw, thanks kyra..=)

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...