follower

Saturday, July 28, 2012

praktikum fasa 2-sk taman suria

as salam and welcome..♥ 



alhamdulillah hari ni hari yang ke 8 kita berpuasa..
dah hampir nak berbuka untuk hari ke lapan ramadhan ni.
lame tak update blog.
al maklum la praktikum fasa 2 da start.
dan kali ni,
2 bulan la tika kat sekolah
 hari tu tika bising sal dapat skolah jauh kan,
alhamdulillah sekali lagi,
tuhan tentukan tika dan nurul dapat tukar sekolah
sk taman suria.
memang dekat ja dengan maktab.
hari first,
kami bertolak kol 6.30 lagi.
naik teksi.
bila balik,
alhamdulillah lagi,
pok li atau juga salah sorang kawan yang satu maktab dan praktikum sekali ngan
kami offer untuk tumpangkan kami.
syukur..
banyak betul perkara yang Allah tentukan tanpa tika 
sendiri sedar.
Dia dah tentukan jalan hidup kita elok je kan.
kalau ada masalah tu,
anggap sebagai dugaan.
ssekarang tika faham.
Dia bagi sedikit kesulitan di awalnya,
namun sekarang tika dapat yang lebih baik.
semoga praktikum di sk taman suria kali ni
lebih baik dari sebelumnya.
amin.
 .
 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...