follower

Thursday, October 11, 2012

GOS SKSM

as salam and welcome..♥

 pertama sekali elokla tika terangkan dulu,
 apa yang tika maksudkan dengan GOS SKSM tu.
G-geng
O-old
S-school
S-sekolah
K-kebangsaan
S-suka
M-menanti
sebenarnya GOS SKSM ni grup yang exclassmate
zaman tika sekolah dengan aloq staq dulu.
satu masa yang sangat lama dulu.
tika las di SKSM
masa darjah empat,
bererti masa tika berumur 10tahun.
sekarang tika 22tahun,
tolak tambah campur,
da 12 tahun dah tika tak jumpa kawan-kawan semua.
dan akhirnya,
ssetelah penat mencari di fb,
kami jumpa semula.
sirius rindu yang teramat sangat.
walaupun tika 4 tahun saja bersama diorang,
tapi banyak kenangan yang tika ingat.
ye la,
orang kata,
pengalaman kanak-kanak pengalaman yang paling bes sepanjang
fasa kita hidup ni.
tak tahu la betul ke tidak.
itu pada tika,
mungkin pada orang lain berbeza.
itukan subjektif.
perkara yang menggamit tika untuk menulis
entry berkenaan hal ini,
sebenarnya,
tika teruja sangat bila berjumpa dengan bes fren
masa sekolah tu..
name die.
anis suhaila.
dulu,
kami selalu main sekali.
hihi.
kira rakan sepermainan la.
dia ni memang comey dari kecik lagi.
patotla susah nak cari dia sekarang,
kat fb dia pakai nama komersial dia.
oh lupa nak cita.
anis suhaila la ni da jadi model.
ye betul.
tengok la die ni
cantik ta?
syantekkkk..
kan kan..
ce tengok komen sebelah tu,
jelas tak kami baru jumpa balik?
jejak kasih ni.
die da nak tunang hujung tahun ni.
dan dia paksa saya pegi.
haha.
xde la.
saya memang kalau blh nak p sangat.
muahmuahmuah anis suhaila.
hihi..
oh,
satu lagi,
yang suwiiittnya,
bakal suami die sekarang dekat mekah,
menunaikan haji.
sebelum berkahwin menunaikan haji.
ini sangat suwit.
semua kita tahu kan,
kat mekah kita boleh doa dan doa kita lebih afdal.
mesti bakal suaminya mendoakan kebahagian mereka.
i guess la..
tapi kompem la kan.
ape pon tika doakan korang hepi2 selalu.
indu sangatttt..
tak sabar nak reunion..
yeyyyy..
 
 

1 comment:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...