follower

Thursday, February 17, 2011

bilE diE tiAdE lAgi di siSi


bilE diE tiAdE lAgi di siSi,,
tika rase sedeehhhhh sangat-sangat...
tika sayang sangat kat die...
dulu mase die ade,
tika selalu bersame die,,ke mane pun tika pergi,,
tika akan pastikan die ade bersame tika,,
kalau boleh setiap mase dan ketika,,
tika nak dia ade di samping tika,,
die penting sangat dalam hidup tika ni..
kalau die tak de sehari pun,
tika da mule gelisah,,
tika da tak boleh nak fokus..
nak pegi mane pon tak leh,,
nak buat ape pun tak leh,,
tika boleh kate kan,,
lau die tak de di sisi tika lam sari tu,,
pehhhhh,,,
hidup tika tak tentu arah la jadinye...
untuk saat dan ketika ini,,
die tak ade di sisi tika...
tika sesangat lah gelisah ni...
pade my DIN,,
tolong tika ye,,..
tolong la tika,,
tolong la jangan tak pergi,,
tolong la pergi cepat-cepat bayar bil tepon kite ni,,
tika xleh nak duk dah ni..
nak call lecturer susah,,,,
nak call dak-dak kelas susah,,,
nak call mak pun susah,,
nak call u cyggg laaaaaaaagii susah,,,,
i lindu cangat kat u ni...
MySpace.
cepat g bayar bil tau...


huhuhu..
MySpace.





No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...