follower

Friday, February 18, 2011

dEmAm lAgi..


kAlAu bErpAcARan JanGaN tUngGu lAmA-LaMa..
kAlAu dAh bERkeNan JumPA lA aYaH dAn MaMa...
hAntArkan rOmbONgan mEmInAng DengaN segERa..
KalaU teRlAmbAt kEkAsiHMu diSamBAR bUaYA..

assalamualaikum...
salam rindu dan sayang buat readers sekalian...
hemm.macam pelik je bunyi je entry kali ni kannn..
MySpace.

sebenarnye, tika nak cite ni,,
sejak akhir-akhir ni,
selalu dengar dak-dak maktab yang nak bertunang...
ari tu dengar adik junior tu nak tunang, pastu adik junior ni lak,
pastu yang tu, pastu yang ni...
aihhhhhh..
ramai la yang nak tunang sekarang ni..
ni yang paling terbaru ni,
dengar-dengar ex-rumate rumate tika sekarang ni
pon nak tunang...
macam demam la plak kan..
DEMAM TUNANG..
bagus la kan...
sebabnye,
jangan kapel lame-lame..
macam ana rafali dok nyanyi tu...
MySpace.
~pic from incik google~
YES
kate kan ya pada nikah...
hihi..
cam gatai la plak...
tapi kan,
bukan pe,

~ni pic from cik google gak~

nampak kan die tulis halal way tuh..
so,,
jom la tunang,,
ngan tunang kan sebenanye
kite da 1 langkah untuk
ke alam pernikahan...
dapat la elakkan segale bende yang tak diingini berlaku dalam diri kite..
kan, kan, kan..

so,
pade yang akan bertunang or nikah tu,
tikah nak nyanyi kan satu lagu untuk korang..
khas untuk korang je tau..
MySpace..
Allah selamat kan kamu...
Allah selamatkan kamu,,,
Allah selamatkan kamu semua...
Allah selamatkan kamu...

tika doakan,,
semoga ape yang korang rancang,,
akan berjalan dengan lancar selancar..
amin.....

din n tika da bertunang,,
korang bile lagi???
hihihi..

daaaaaaa...
MySpace.

4 comments:

  1. haha. ang doa2 la bagi aku cpt2 kawen. haha :)

    ReplyDelete
  2. ok..aku trus doakan ang nih...
    ya Allah ya tuhanku,
    aku bermohon kepadaMu,
    sekiranya incik kamon itu jodoh Afifah,
    kau percepatkanlah pernikahan mereka..
    sesungguhnya kami hanya merancang Engkau yang menentukan segalanya..
    amin...
    hihi..

    ReplyDelete
  3. amin. amin. aminnnn...
    sayang ang lebeyh2 la.
    nak pelok nak pelok :)

    ReplyDelete
  4. haha...aku pun sayang ang lebih gak wei..kwn dr sekolah rendh kot..sush ni nk jumpe kawan cam ni ni..hihi..

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...