follower

Sunday, February 6, 2011

fAmElY oUtInG-pArT 1

assalamualaikum..

da 2 3 ari tika xusha-usha blog tika ni...besa la..bila da balik tu kan..malas nak wat sume bende..
hihi...
for dis entry, tika kurang rajin nak menaip panjang lebar..
sooooo jom la usha2 pic tika ngan family beraktiviti mase cuti raye cine ri tu..jom jom..

tempat pertama tika kua mase balik klang ri tu ade lah PLAZA AlAM SENTRAL..just g tengok2 laptop for my DIN..hihi...rupenye kat situ lebih murah dari kat landmark owwww....sape2 yang nak beli boleh la ke sane ye..hihi

lupe plak nak amik pic mase ngah tengok laptop tuh..hihi..
jum tgk pic
ni pic bila da letih jalan.. lain la ea..
mase untuk mkn aiskrim mcD...bes wo..gpun murah..RM1 je 1..

ni antara model aiskrim yang sempat di snap..
my DIN wif eskrem nye..haha..

akmal wif eskremnye..tgk mulut xbleh blah..haha

ni model eskrem ngan gigi skali..hihi..kat blakang tu pun makan eskrem gak tuh..

hahaa..diorang xprasan mase pic ni ambil..
tu dia model eskremm..
huhu
abaikan pic ni..hihi..bila perot berkeroncong,
kepale mule la biol..huhu..pas makan eskrem, lapaq ayaqqq plak..
singgah makan teruiihhh lah noh...huhu..

lepah makan..trus balikkkk...
hihi..
daaaaaaa....
itu je untuk entry nih..
hihi






No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...