follower

Tuesday, February 1, 2011

fEbrUari bUlan CinTA???

assalamualaikum...

selamat tinggal JANUARI,,
selamat datang FEBRUARI....
bile masuk FEBRUARI je macam-macam yang kite ingat kan..
untuk owang suke cuti bende yang paling kite ingat adalah tahun baru cine...hihi
lame woo cuti tahun baru cina..bes tuh..
untuk owang yang sedang berkasih sayang lak bila tibe je FEBRUARI ni yang diowang ingat; hari kekasih@velentine...pelik..sampai ade yang siap adekan istilah baru khusus untuk bulan kedua dalam kalendar kite ni..istilahnya adalah

FEBRUARI BULAN CINTA.

FEBRUARI BULAN CINTA????betol ke??ramai owang kate bila masuk februari je bulan cinte..mesti korang rase ini ade kena mengena dengan hari velentine kan....

emm..mungkin jugak la..tapi tika pon tak tau kenape kite yang islam yang xsambut hari valentine tu pun rase bulan februari ni bulan kekasih...bukan sume la yang fikirkan bulan februari ni hari kekasih,tapi kebanyakkan la..

sebenarnye la kan , tika rase, tak semestinye nak tunggu bulan FEBRUARI baru nak fikirkan pasal cinta...oppsssss..jangan tersilap faham dengan statement tika ni lak ea..tika xmaksudkan mengajak anda sume fikirkan tentang cinta setiap mase..hihi..tapi bagi yang memang tengah hangat dilamun cinta tu rasenye mesti fikirkan tentang cinta setiap mase kan..

cinta ni bukan hanye kepade kekasih ye kawan-kawan..kita boleh cintakan ibu bapa, adik beradik dan yang utama cintakan Yang Maha Mencipta kita..kan..MySpace..

so tak kan la bila tiba FEBRUARI baru kite nak cintakan sume owang disekeliling kita...???
kita cintakan ALLAH setiap detik dan saat dalam hidup kita....begitu juga cinta pada ibu bapa kita dan adik beradik kita......cinta pada owang yang istimewa tu tak payah cakap la kan..kite memang da slalu ungkapkan kate-kate ni

' I love u forever n ever, yang@ling@chayunk@b@pa@bang dll"

MySpace
betol tak????

so kat mane yang betol nye dengan pendapat owang yang mengatekan bahawa FEBRUARI BULAN CINTA???

kite tak semestinye tunggu bulan FEBRUARI untuk ucapkan:

mama I love u so much... papa I love u so much... along I love u so much.. angah I love u so much... abang i love u so much.. kakak i love u so much.. adik I love u so much...

MySpace.


bile-bile mase dan ketika kite boleh ungkapkan kate-kate tu kan...
so jom ikot tika..tika nak g beli topup ni..nak call mak, abah, n abang-abang nak gitau diorang,,,
tika sayang mak,abah,angah,kak ct,kak ani,balkis,ulul,akmal,akif n my "papa" sangat-sangat...
MySpace


p/s: sayangi owang yang menyayangi kita sepenuh hati sementara mereka masih ada di sisi....






No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...