follower

Wednesday, March 2, 2011

1001 rasa..

salam kalian...


1001 rasa.
ini bukanlah entry untuk promote
serbuk kari Babas atau serbuk kari adabi..
just nak merapu meraban pasal 1001 prasaan tika malam ni...
  1. SEDEH...tika sangat sedih...sebab..trima brite yang tak bes.
  2. TAKOT...my mum kene tahan kat hospital tengku anis..mak kene denggi..takot jadi pape..sebab jauh ni..lau jd pape susah la nak balik..
  3. RISAU...dis is first time my mum kene tahan kat wad..gipun, b4 dis, mak tak dak penyakit pe pon yang leh bahayakan kesihatan..bile dengar kene tahan..sangatsangatsangatsangat isau..
  4. CELARU..celaru or 'serabut perot'...(dialek kelate)..tetibe diundi masuk bende yang paling tika xsuke...xsuke..xsuke..xsuke...owang yang nak masuk pilihanraye tu diorang rele ati, bukan pakse rela okkkk...sesangat berharap sume ni gimik semate-mate..harap-harap bende ni tak betol..
  5. LETIH..tika agak letih malam ni..tergesa-gese setelkan sumting kat ostel ni..besa la bila da ada tanggungjawab ni..baru jadi ajk kecik-kecik ni..lau jadi owang besaq-besaq.tak tau la lagu mana nih..hadddoiiii...
  6. BOSAN..sebab tenet slow cam cipu khinzir..nak tido xleh, nak online pon xleh..ngok ngek..
  7. GERRAMMMMMMM...xbape nak suke ngan stengah individu ,,,,copycat copycat..sume blogger xsuke kot.. .xyah la sampai same sgt care penyampaian lam blog kite tu nant..stakat cari idea untuk upgrade kan kitenye blog da la..
  8. KELIRU...nak balik sekarang atau tunggu lg 2 ari..angah tika da balik kelate jengok mak..tika memang kene balik gak 4hb ni..nak g pbs..keliru sangat...
  9. KECEWA...sebab xdapat jadi sowang yang berani bagi arahan..las-las, diri sendiri yang tangggung sengsara..
  10. CEMBURU..sebab ramai tawan-tawan da ciap kaler tugasan PJ..tika stil manyak g tak ciap...banyak mende nak kene buat..owang len leh wat tugasan..kite cbuk ngan mende-mende or tanggungjawab sampingan yang lain..nak wat cam ne...redho je lah..
walaupun xsampai 1001..
tapi memang macam2 rase ada dalam diri tika sekarang ni..
da malas nak pk da,,
nak tido dulu..
as salam.

p/s: kawan-kawan,, tolong doakan mak tika cepat sembuh n xde pape k..
amin..

ari ni

2 comments:

  1. InsyaAllah mak tika xda pape la..bnyakkn berdoa ye..Sbar dalm setiap ujian..Sesungguhnya ALLAH xakan beri ujian melebihi had kemampuan hambanya..ujian dari Nya mematangkan diri kita sebenarnya..buat kita berfikir jauh ke depan....anyway dont give up my frenz...=)

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...