follower

Tuesday, March 1, 2011

gUiNeSs w0RlD bOok of rEcorDs 2011

as salam

salam rindu buat readers sekalian...
da 1 MAC da ari ni kalian..
kejap je mase berlalu..
da masuk bulan yang ketiga da kite dalam tahun 2011 ni..
umo pon da makin nak tambah satu angka lagi la bila da masuk bulan MAC ni..
da makin tuo plak rase..
haaahaa..
tapi..
ape yang penting,,
tika da pecahkan tradisi abang-abang tika..
yahoooooo..
gedang gedang gedang gedang gedaaaaaanggggggg..
(bunyi dram sbenanye nih)
agagaga...
ADALAH.....
saye sendiri....
yeyyyyy....
"alhamdulillah..
syukur ke hadrat tuhan kerana telah memberi saye
anugerah pade tahun ..tQ kepade bla bla bla....i look stupid wen i speak in English"
sila baca ikot nada actress yang bername tutttttt,,,
kahkahkah..
macam mana saye tak stupid cakap lam BI..
BI saya tunggang langgang..
huhu..

bes wooo pecah rekod kuarga ni.
nak tau ape rekod tuh??
MySpace
tika owang yang pertame yang tak kawin lagi melebihi umo 20..
hahahhahaha...
MySpace
boleh catat lam gUiNeSs w0rLd bOok of rEcorDs 2011 ..
tah papekan..
kuikuikui..

so,,
jangan terkejut la kalau tika bertunang dalam usia yang muda ea..
hiihii..
kalau korang nak tau,,
dulu-dulu,
abah n mak tikah kawin muda..
besa lah,,,
owang dulu kan..
lagipun mase tuh,
pelajaran tak dipentingkan sangat..
terutamenye sebelah perempuan..
lau ade je yang berkenan,
owang dulu-dulu kalau boleh nak terus nikahkan anak mereka kan..
macam tu jugak la kot nasib mak tika dulu..
sebab tu yang muda-muda da kawen..

agak-agak korang umo bape mak tika kawen???
17?
18?
19?
atauuuuu 20???
MySpace
cepat la teke cepat teke..
hihi..

macam la dengaq kalau korang jawab pon kan..
hemm..jangan terkejut tau..
my mum kawen mase 16 tahun kot..
haha..
xde pon dalam pilihan umo di atas kan...
kikiki..
abah lak mase tu 20....

abang-abang tika lak kan..
diorang dua-dua kawin mase umo 20....
kire tika ni da pecahkan rekod kuarge tika la kan..

tapi tak heran la..
owang kate banyak bende yang ikot baka kan..
hahhhh???
betoi ka nih?
betol ke ikot baka ea??
haha..
hentam je lah...
tu yang tika mungkin akan kawin dalam mase stahun dua ni tuh..
ikot baka la ni..(padahal gatai tak bertempat)
agagagaga..
MySpace.

ape yang penting kat sini.
tika nak cube ubah tradisi kuarge ni.
kawin lewat sket dari 20..
21 ke 22 ke 23 ke..
ok la sikit kan..(walaupun still dalam lingkungan umo yang agak mude senanye)
hihihi...

tetibe rase xsabar
tunggu tahun depan..
gatai sunggoh..
huhu..

k dulu.
xlarat nak marapu meraban kat sini da ni.
bye...
dadiduuuuuuuu...
MySpace.

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...