follower

Thursday, March 17, 2011

iC baru.

as salam..

ari ni tika sangat la malu..
nape????
ni haa..
tadi baru g tukar IC..
almaklumla,
IC da uzur,,
muka pon zaman kanak-kanak ribena dulu..
da xcam da.

masa g wat tadi,
tika pakai shawl..
kaler purple gelap..
da tau da kena pakai yang gelap2 kan..
so tika pilih la yang gelap.

sampai kat pejabat pendaftaran,,
owang tak ramai.
alhamdulillah..
servis pon ok..
tiba-tiba,
terdetik lam kepala ni,
canggih gak kelate lo nim..kaloh jb..
mane tak nye..
ari tu masa nak g wat kat jb,
ada ke pakai kad giliran.
macam kad dekat hospital tuh.
da la masa p tu kad da habis..
las-las tika kua n tak buat pon kat jb..
cancel!
huhu

lebih baik buat kat kelate negeriku ini,.
walaupun owang kata ketinggalan tapi sume pakai mesin..
xpayah beratur panjang-panjang..

servis da cantik,
tapi tika lak ada masalah tadi..
ade ker \shawl i yang da gelap ni dia kata xcukup glap.
ni marah ni..
dia suoh tukar tudung.
hampeh.
baru je nak gambar ic pakai shawl..
potong betoiii..!
da tu tuka la kan da kena tuka..
sesi pilih memilih tudung tepakai la plak..
mak aiii..
tu diaaaaaa..
dengan bekedutnya,
dengan busuknya,,
dengan kotornya,
yang paling terrrrrrrbaikkk, tudung koyak..
puas lipat kot tu kot ni nak cover tempat koyak tu..
tengah dok syok melilit tu,
tetiba,

"siti nur 'atiqah.."

tika wat tak reti je..
dok jap dengar plak..
kali ni memang la kalau korang kat tempat tika pon malu kot..

"siti nur 'atiqah...
cepat sikit...
wat gapo tu heh..
rama lagi ni ore blake awok nihh.."

hahaha..
tu dia...
kena atas dahi terus.
malu kot..
ada owang kat 10 orang lam tu,,
malu tak tekata..
dengan muka tebalnya,
tika kua wat bodo ja..
amik pic n g kat kaunter..

skali lagi kena ngan owang kat kaunter tu..

"ni tengok pic awak..
ok tak ni..?
kalau dok gak,
awak mari wak smula la deh..
len kali awok mari pete sikek..
baru xdok ore,,
bafru boleh jangok lamo sikek.."

tu diiiiaaaaaa..
tajamnya bahasa beliau..
teruih terdiam kelu..
dengan muka kelatynya tika teruih keluar n g kat keta...

nasib tak nangis jahh..
haha.

haiii..
ic oh ic..
kerana ko ic aku malu ari ni..
haha..



2 comments:

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...