follower

Wednesday, February 1, 2012

F.O.B.I.A.

as salam... 


fuhhhh..fuhhhh....fuhhhh..
nafas pon tak brenti brenti lagi nih..
huiihhhhhh...
malu kokramm..
huhu..
korang pernah tak ade pengalaman sendiri bila kain
korang tersepit atau terlekat kat dalam rantai basikal atau motor?
pernah tak?
tak pon,
korang pernah tengok tak orang yang kene macam ni?
ape perasaan korang mase tengok tu?
ada geli-geli hati ke geli-geli ketiak tekak ke?
ade tak?ade tak?
siyes lucukan?
macam mane lau jadi kat korammm korang?
malu tak?
malu kan..
mesti malunye..
hambik muke haku tika ari ni..
dok bergalok-galok tak diam sangat atas motor kan..
sekali kain baju kurung lekat celah rantai motor, 
da suku kain lebih kurang bergulung kat rantai tu,
baru nak prasan,
padan ngan muka haku tika!

memang kompem mompem pas pas ni..
tika da F.O.B.I.A. nak naik motor,,,
kalau pakai kain la kan..
siyes haku tika F.O.B.I.A. fullstop.


MOTIF ENTRY:
luahan perasaan yang masih lagi kemaluan malu!
rase diri sangat comel bile tersengih-sengih tepi jalan, 
orang lalu lalang je kat jalan tu,
sambil tengok-tengok lawak buduh yang haku tika buat tepi jalan 2.
FREESHOW ok..!





No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...