follower

Wednesday, February 1, 2012

Kek + Cupcake

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥

before dis, 
tika pening sal tema-tema kaler kan..
kali ni,
sal kek lak..

aissshhh..
nape ngan tika ea..
nak wat majlis hari jadi ke??
hahhh?
ye la kot an..
da kat da befday tahun ni..
hihi..
7 MAC ea..
jangan lupe prepare adiah..
wakaka..
jom-jom usha kek dari MR google..

semua ni yang tema purple n turqoise la kan.
sama ngan tema kaler yang da tika pilih ritu.

 sangat cantik..
teringin nye..
 ni lau majlis kat tepi pantai masuk ngan tema ni..
huhu.
 oh my gosh..
cube tukar kaler bunga tu kaler turqoise..
marveles!!
 simple but nice..
eh eh..
nape selamat pengantin baru pulak nih?
ohoooo..
tak tau tak tau...
 kek macam ni pon ada gak ea?
comel ngat aihhhh..
macam nak simpan lam almari ja..
haha
sannteeekkk..
cupcake pon comillll..


hemmm..
cantik je fondant kek ni.
tapi da survey harge,,
2 3 ratus gak sbijik..
tu dia..
mahai ngat aihhh..
pape pon,
tika kene g tanye kedai kek lu senang sket kan...
tunggu kek sbenarnye k..
tunggguuuuuuuuuuuuuuuu..

MOTIF ENTRY:
~semangat lebih nunggu bulan 8..tettttt..itu yang kita tak tau..haha..(hint lagi sebenarnye..kuakua..xpenting pon kot hint-hint ni.xde yang peduli pon.ade aku kesaaahh?haha)

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...