follower

Sunday, May 20, 2012

hantaran

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥


entry lapok yang kedua.
kali ni pasal hantaran pulak,
mula,mula dulu,
tika teringin sangat nak dulang hantaran macam ni,
  
ni
yang macam ni pon
 
yang gini,
cenggini jugak,

tapi,
lepas survey harga,
sume bekas n dulang hantaran ni rm30 n above.
mungkin murah je kan,
tapi,
macam tika,
i'm a student.
so tak mampu nak beli sampai 9 biji.
kalau 9x35 dah RM305.
belom masuk dengan hiasan2 + barang hantaran lagi.
hemm.
fikir punya fikir,
tika da decided dengan akak ipar tika,
kami pilih untuk buat bantal hantaran.
hemm,
ok jugak kan.
masa tunang dulu da pakai raga-raga.
lain skit la kali ni.
spo tika usha-usha tengok la pic-pic ni,





 cantikkan jugak kan?

lepas da fikir+survey+tengok cara buat,
aka tika bersetuju untuk buat kan ni,
tika dapat pic dari anak sdara,
diorang da start buat da tu,
tapi blom siap sepenuhnya lagi,
dalam 30% baru.
alamakkkk.
baru je nak amik pic dari fb dia sudah delete.
hem xpa,
nanti tika minta dia upload balik n tepek kat sini k.
ape pon,
tika sangat xsabar nak tengok hasilnya,

p/s: hint untuk bantal hantaran tika, warna hitam+turqoise blue.
 


 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...