Sunday, October 7, 2012

i love dancing..(*,*)

as salam and welcome..♥

weekend ni totally weird.
tika tak balik rumah suami.
so,
memang bosan tahap gaban.
oh bahasaku.
huhu.
nanti tak pasal kena komen lagi.
huahuahua.. 
sekali saya mengingatkan pembaca sekalian, 
blog saya hanya sekadar diari hidup saya,
walopon kekadang ada juga pengisian
tentang tugasan dan subjek yang dipelajari.
sekian.=)
sebab saya bosan,
saya tak habis-habis mencari motif dan point untuk 
ditepek dalam diari saya ini.
ok, sekarang saya da dapat.
berbalik pada tajuk entry.
tika sangat suka menari.
siriesly.
dengar muzik je mesti badan nak ikut goyang,
mak cakap turun arwah moyang dulu,
yang pernah bekerja dengan orang istana kelantan.
tak tau la cite tu betul atau tak.
kalau mak tipu tika,
maksudnya tika tipu korang.
dua kali tipu,
ohh.
sudahh! terus pada tajuk please.. =)
ari tu tika ada post entry tentang tika ajar menari kat skts.
da tika pernah cakap tika pernah masuk menari.
ari ni nak tepek gambar la.
takut tak percaya kan.
hihi.
ni masa tadika kemas alor star. lagu ulik mayang. tika no 2 dari kanan korang. yes y rambut pendek tu.hihi

masih lagu yang sama.
ni masa darjah 3, lagu arab.tajuk tak ingat. tika sebelah kiri korang.

ni masa darkjah 2.lagu dikir puteri, Noraniza Idris. tika baju biru, y blakang tu.
sama macam yang atas .

ni lak masa darjah 5. tika baju biru muda paling kiri. sory pic ni kabur sikit.
sama macam yang atas-atas tadi. lagu arab, darjah 3.
 so terbukti tak cikgu tika suka menari?
i love dancing..(*,*)
 
las pic.
cikgu tika ngan cikgu alia.
siapkan penari-penari cikgu.
huhu

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog