Saturday, October 6, 2012

rindu

as salam and welcome..♥

rinduuu sangat-sangat.
baru tahu rindu pada seorang suami,
lebih hebat dari rindu pade seorang tunang,
dan rindu pade seorang kekasih.
walaupun dia orang yang sama.
totally miss him.
ohhhh tuhan..
cepatkan putaran masa.
nak cuti panjang-panjang,
supaya boleh berkepit dengan dia every second.
study week oh study week.
aku menunggu mu dengan terujanya.
satu minggu ja lagi.
da tak leh sabar.!
bakal papa kepada anak saya!
 rindu papa anak saya sangatsangatsangatsangat walopon baru ja jumpa.
haissshhhh.
itukah yang dinamakan sedangkan lidah lagi tergigit?
eh.? ada kena mengena ke?
hahahaha.
saja je tu.
gadoh-gadoh manja kan,
besa la tu,gedik.
tadi suami ajak balik keras hati tak nak balik.
nak merajok sangat kan.
sekarang rasakan.
kan da call nangis-nangis rindu.
degil,manja, kate incik suami kepada saya.
kalaula kat asrama ni masih boleh keluar after 11pm ,
da saya berlari-lari ke pintu pagar menunggu ketibaan incik suami.
ohhhh..
menyesal!
sesal dulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna.
haha!
damn..ahhhh inddduuuuu die!

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog