follower

Wednesday, October 9, 2013

i'm back

as salam and welcome..♥



siries terlalu lama menyepi kat blog nih.
hihu..
semester akhir pada tahun akhir ijazah sememangnya menyebabkan diri sangatlah sibuk.
alhamdulillah,
semalam baru selesai pembentangan kajian tindakan.
viva,, akhirnya lega dan tenang.
ape pun masih berbaki satu esaimen perlu dilaksanakan.
menangguh-nanguh keja macam ni la jadinya.
ape pun,
hanya 38 hari lagi untuk ke garis penamat.
bergelar sebagai seorang pelajar/ siswa guru.
syukran,
5tahun setengah dapat diharungi juga akhirnya.
saat-saat untuk meluangkan masa bersama clasmate tersayang.
lepas ni susah da nak jumpa semua.
dan lepas ni, akan tika luangkan lebih masa bersama blog ni.
insyAllah.
dah lama tak berkongsi ilmu dengan semua;
ingatnya nak kongsi tentang kajian tindakan yang dilaksanakan.
mana tau berguna untuk orang lain.

~ ~ ~

 

9 comments:

  1. tercari2 berita dari akk.. hehe...

    ReplyDelete
  2. wynda.hahaa..tu la,lama sgt xupdate kan..tq stil follow blog akak..
    measas.. shra tu sape eh?

    ReplyDelete
  3. Cikgu shahira... sehat ke die skang?

    ReplyDelete
  4. oh..shahira.sihat je dia..sape ni ea?kawan die ke?senang nk gitau dia.hihi

    ReplyDelete
  5. Ha ah ...kawan lame... lame x jmpe die...da kawen k blum? Lost cntct lame gak..

    ReplyDelete
  6. Kirim salam...da kawen ke die?

    ReplyDelete
  7. oh ye ke..nanti saya sampaikan salam kat die.sebab skrg klas xde so jrg jumpe die.huhu..kawen?haha..blom lg.tak nmpk tanda2 mcm nk kawen lg dlm ms terdekat ni.haha

    ReplyDelete
  8. Owh ok2 tq bgtau...eh ..... sory kacau ..hihi

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...