follower

Monday, January 24, 2011

i'm sOrRyyyyyy..


assalamualaikum dan salam hari isnin buat readers sekalian...
hari niiii, hari pertama untuk minggu yang ke empat tika di kampus temeggong untuk semester 3 ni. hari yang kurang menggembirakan tika seperti hari-hari yang biasa..
MySpace
hemmm....macam ne ye nak gitau kalian semua ye..sebenanye ari ni tika rase tak sedap hati..sebab tadi pagi tika rase tika dah buat seseorang tersinggung..tika pon tak tau la...MySpace

tetibe je rase nak minta maaf dengan semua orang...korang janganla fikir tika ni mengade plak tau..tapi ni adalah satu cara yang tika rasa selamat untuk sedarkan owang yang sebenaye kita tahu kite bersalah pade dia.mungkin sesetengah orang macam tika ni jenis yang tak berani nak meminta kemaafan dari orang lain secara berdepan, dan jalan yang terbaik untuk bagitau owang yang terasa tu melalui blog ni....

untuk sape-sape yang pernah terasa dengan saye saye mintak maaf ye banyak-banyak...mungkin kadang-kadang kata-kata yang keluar dari mulut saya ni membuatkan anda semua terasa hati..ye lah kan..tika nk jenis yang agak cakap lepas la jugak kan....so kadang-kadang apa yang kua dari mulut ni tika tak fikir dulu..main sembur aje..MySpacetapi sebena-benanye tika xmaksudkan pon macam tu..kalian jangan salah paham k...

p/s: buat rakan-rakan 2sekolah, 1 mrsm, 1matrik, 1 maktab n rakan2 lain, tika harap maafkan tika ye lau ada silap dan salah.walaupun kecil je silap tika tu, harap dimaafkan ye kalian.....

..kawan2 sekelas tika d ipgkti..

video

i'm so sorryyyy....

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...