follower

Saturday, February 26, 2011

Dueba Dreamy-i Lens

as salam...

3 4 ari lepas tika ada beli lens melalui fb..
Dueba Dreamy-i Lens,,hazel colour..~pic ni tika curi dari album BUMBUM FATTY~

da lame tak pakai lens..
susah lak rase lau xde lens ni.
time-time xleh pakai spek xnampak..
nak-nak lagi,
mate tika no da truk sangat da..
power blah kiri 400,kanan lak 425..
lau jalan time xpakai lens n spek tuh,
berselisih bahu ngan kawan-kawan pon tak perasan.
kadang-kadang takot gak owang kata sombong..so bila pk pk, baik lah,,
tika akan pakai lens balik..
tapi mungkin jarang jarang je la pakai,,
bukan pe,,
tika takot dengan pakai lens ni,
mate tika akan lagi rosak..

semalam,
tika g amik lens kat HEP.
alhamdulillah da sampai..
dengan serta merta nye,
petang tu trus tika try..

dan ni la jadinye bila tika pakai...ni versi mata sepet..wakakaka..ni lak versi mate helang...
(punyela sakit nak luaskan mate supaye nampak biji mate ni..haha..) dari sisi.
sila tengok dengan jelas ye..
nampak kan link kat bijik mata saya tuh..
huhu..yang ni lak..
versi gedik..
hihi..

alhamdulilah,,
pas pakai lens ni..
rase selesa sangat..
xde rase sakit or mencengkam pon..
cume mule-mule pakai tu ade rase xselese sikit sebab
nampak macam kecik je sume bende.
tu mungkin sebab mule-mule pakai..
lau orang kelantan kate
"staro nok beso.."
hihi..

n now,,
pas ni rasenye boleh cube lens made in korea ni lagi.
pas ni nak cube kaler hijau, biru, n merah plak la..
haha..

p/s: sesape yang nak bli boleh tanye tika ye macam mane..
nak promote ni..
beli la ngan BUMBUM FATTY..
dijamin servis yang terbaik..
hihi..





2 comments:

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...