follower

Saturday, March 12, 2011

mEnArik di kElAtE-wAkAf cHe yEh

as salam
pic di pintu gerbang wakaf che yeh..

wakaf che yeh..
kalian tau x tempat ni?
haaa,,
ni salah satu tempat yang menarik di kelantan.
boleh kata macam syurga buat owang yang suka membeli belah la..
hihi..
bukan pe.,
kat cni barang suma murah.
wakaf che yeh ni dibuka dari kul 8 malam sampai la kul 3 4 pagi.
bukan je baju-baju,kain, kasut
je dijual.
malah,
barang-barang dapur atau barang mentah pon ada dijual gak kat cni.
bes la.
sume benda ada la.

tika, n kawan-kawan,
(iera,shai, iylia, n shira).
kami da berjalan banyak gak tempat kat kelete ni.
termasuklah wakaf che yeh.
oleh sebab kat sini paling dekat dengan umah nenek shai,
so wakaf che yeh adalah destinasi pertame kami.

jom usha pic kami,,cik ma n tika tengah pilih kain cotton.
murah kot..
rm20 je sepasang.
lau beli banyak lagi murah la dapat.
tapi kami tak banyak duit kan.
sepasang sorang pon da kira ok la..
yang tika pegfang ti la yang tika beli.
nice sgt.
suke-suke.
sebab ade kaler pink kot.
hihiiera wif baju kelawar..
hihi.
ni mase kat gerai baju-baju kelawar.
macam-macam pattern ade.
tika pon ade bli jugak sehelai.
boleh tahan la cantiknya.
harga pon ok.
rm10 je.
lau kat jb nak-nak rm20 n above ni..

shira pon pilih baju kelawar gak untuk dijadikan
buah tangan buat her femely..
hihi.
yang paling penting.
shira paling banyak memborong malam tu..
tahniah shira..
hihipenat berjalan,
lapa la pulak kan..
so kami g la makan.
kat cni pon ada gerai-gerai makanan tau.
kami pilih untuk makan aneka sup.
tika macam biasa tiap kali balik kelate la.
nasi air.
bes woh...
n lepas makan,
kami tawaf skali lagi
then,
balik prepare PBS untuk esok nye plak..

p/s: sesape yang nak bercuti di kelate jangan lupe pergi wakaf che yeh.
salah satu tempat yang wajib kalian pergi..



No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...