follower

Friday, April 20, 2012

mural=guru praktikum

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥


hihi..
sape stju ngan tajuk entry ni sile angkat kaki..
haahaa..

ok, 
ni salah satu aktiviti sepanjang sebulan berpraktikum di sk majidi bahru,
saya buat kerana ikhlas ok.
tettttt..
ikhlas ke?
ikhlas..
ikhlas ke tak jom tengok hasil nye dulu k.
hihi..

cam ne? ok x???
 hihi..
ikhlas ke tak ni?
ikhlas tau, 
berpanas berhujan nak siapkan mural ni.
nampak cam patriotik sangat tak?
haha.
sebenanye, memang kami diarahkan untuk hiaskan dinding galeri sejarah ni.
lupe nak gitau,
setiap sekolah mulai tahun ni wajib ada galeri sejarah, 
jadi inilah tugas kamu dapat.
guru-guru lain pon dapat jugak,
bukan kami saja ok.
jadi, adil lah kan..
hikhik..

untuk mural ni, 
tika buat dengan rakan-rakan praktikum.
tika lukis n warna untuk peta malaysia,  bangunan tu, n bunga raya..
untuk bangunan kat bawah tu, lukis je,
kawan-kawan warnakan.
yang lain, kami sama-sama buat.

alhamdulillah, walaupun tak sepenuhnya,
kami sempat siapkan jugak la kan, 90% siap.
tahniah untuk semua..hihi

jom usha pic tengah ngaler jom..
ape tengok-tengok?hihi.muke penat.

letih n bosan jugak warna ni.

sebelah kanan galeri sejarah

juga sebelah kanan galeri sejarah

thanks kerana layan ini beloggg..
=))

 

1 comment:

  1. Hi! This is my first comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
    Many thanks!
    My webpage :: edu backlink service

    ReplyDelete

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...