follower

Saturday, April 21, 2012

praktikum VS wedding preparation

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥



oh tuhan,,
nak masuk bulan lima dah,
macam mana ni.
banyak preparation lom buat lagi,
praktikum punya pasal sume bende tergendala.
masa untuk siapkan bunga kertas tika pon terbantot,
sabtu ahad asyik ade ko Q dan kelas ganti jek,
terlepas jadual untuk kursus kahwin.
hanya sebulan je lagi ada sebelum tika balik kampung untuk setelkan 
borang-borang, 
dan test kesihatan semua..
hadddoooooiii..
sempatkah???
banyak lagi yang belum setel ni,,
 Ya Allah,
Kau permudahkan segala urusan ku,
da suntuk sudaaaaa masaaaa...

nerves tuh x lagi.
da tau da korang nak tanya soalan ni..
haha..
tak rasa lagi nerves sayang-sayang sekalian.
ade jugak,
tapi bukan nerves nak kawen, 
nerves sebab banyak lagi yang xsetel, 
sebulan ja lagi masa ada ni,
bukan tinggal sebulan nak kawen.
haaaa,,
ni permainannya..
fahamkan betol ayat-ayat tuh.
hihi..
tak nak gitau lagi la tarikh sebenar..

peaceeeeeee!!
As salam...

 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...