follower

Wednesday, May 9, 2012

boot + vest + kemeja t + hat

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥


 wooooo..
boot + vest + kemeja t + hat..
mana mau cari ini suma,,
susah lohh.
sudah cari di pandan borong,
pasar karat..
memang xde.
(yang ko cari situ jek memang xde..haha)
haha..
ape boleh buat, nak cari yang murah-murah jekk..
nak pakai pon kejap je,
blom tentu pakai balik sume tu after guna 1 day tuh..
aishhh,
untuk pe sume ni?
hihi.
jengjengjeng..
 malas cakap panjang la..
tengok sini..

hemm..
untuk tujuan itu la sebenarnye..
hihi..
so, sesape yang ade idea, atau
tahu kat mana nak cari suma tuh,,
hem mudahnya kat sini saya cakap pakaian tu tema ala-ala koboi

(cowboy and cowgirl)
lahh..hihi
semoga da yang sudi bagi link, 
info tentang website-website, laman-laman yang ada jual sume ni.
boleh la tika jengok-jenguk nanti.
cool jugak pic cam ni kan???
hihi..

thanks ya..
=))



 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...