follower

Tuesday, June 26, 2012

cerita seorang abang - part 3

as salam and welcome..♥

baru selesai menulis skrip sehingga babak 6.
siries blank.
sebelum ni skrip yang dibuat hanya untuk pementasan secara life.
bila buat skrip untuk drama tv ni,
mak aihh..
siries blank.
jadi blur,
tak tau cam na nak combine kan satu babak ke satu babak.
macam mane nak jadikan satu babak dengan satu babak tu,
berkesinambungan,
ayookkk..
ape dah istilah untuk itu.lupe plak dah.
ape pon, harap-harap,
hari esok akan datang idea yang mencurah.
tidur dulu.
dah penat sangat rasa mata ni.
siries.
pengalaman yang sangat bes.

p/s: yeyyy..semangat buat skrip untuk drama tv ni sampai kije encik nordin kasik tak siapkan.
hikhikhik.sory encik..wat kat klas sok boleh tak?
huhu..

 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...