follower

Tuesday, June 26, 2012

sk taman bukit kempas

as salam and welcome..♥

 tika baru balik mandi hujan.
oyeaaahhh.
basah lencun satu badan.
tadi pegi kua makan dengan klasmate, 
ain dan ika.
tengah kami discuss pasal sekolah praktikum,
farhana junior satu blog, 
datang tegur kat kedai makan tuh.
kebetulan dia kata nak g bayar broadband kat kempas.
so dia ajak tika g cari sekolah tu.

rupanya ada dua sekolah yang ada nama kempas tu.
satu sk kempas,
dan satu lagi,
sk taman bukit kempas.
sk kempas dekat jugak la dengan maktab.
kalau sekolah ni,
memang dok lam maktab ja pon da untung.

sekali cari sk taman bukit kempas.
mak aihhhhh..
jauh derrrr..
dah macam kat ujung jb dah rase.
boleh kata sekolah tu dok kat jalan mati la.

nak g sekolah tu,
farhana kata ada lam 20km.
20 km tu jauh ke tak ea?
tapi tika xde transport.
memang rasa jauh.
dan lagi jauh dari sekolah dulu.
omg.
brape la sari nak tambang kat pak cik teksi ni?
dah kalau pegi balik.
darab dengan dua bulan..
mak aiiiiiiii...
oh no..
pengsan la gini..
help me.

wahai klasmate,
tolong la bersimpati.
kalian kan ada transport.
kereta tak pon motor.
g la korang jauh sikit.
jangan fikir diri sendiri boleh tak?
stress tau fikir!
 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...