follower

Thursday, August 30, 2012

outdoor wedding photoshoot..26.8.2012

as salam and welcome..♥

dan hari terakhir yang memenatkan.
 shoot dekat Hutan Lipur Bukit Bakar.
waaaa.
sesat oowww.
tak pernah sampai sini walaupon selalu lalu masa dok ulang alik ke mrsm kuala krai dulu.
janji kol 9.30 kol 11 kami sampai.
hihi.
seb baik ada dua pengantin,
tak de la abang jari menunggu kami dengan geram.
haha.
sampai-sampai terus shoot.
masalah nya kan,
abang jari ni kata la,
kami ni susah nak senyum.
haha.
mahal sangat agaknya senyuman kami.
kalau senyum pon macam tak ikhlas.
hihi.
sorry la,
saya segan la.
yang kenal tika mesti tahu.
hahahaahaaha.
nak pecah perut je rasa.
leh pulak dia kata tak pe nanti dia edit bagi cantik.
tak nak la,
da sah-sah tu bukan real kan.
hihi.
tapi bes,
pengalaman kedua shoot kat outdoor gini.
terasa seperti model.
model tak bertauliah.
haha.
tapi bes.
rasa macam nak lagi.
tak de ke nak amik tika jadi model.
nakkkkk!
offer ni.
free pon tak pe.
tapi bukan model gigi.
yang tu saya tolak awal-awal.
haha.
dah dah.
sebelum melalut lebih,
jom yengok pic dari kamera murah tika.
memang agak tak cantik.
sebab tak di edit dan yang amik pic ni bukan la yang pro kan.
hihi.
sory anak sdara.










 

 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...