follower

Sunday, June 17, 2012

hidup tanpa handphone

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥

hidup tanpa handphone.
sape boleh sila angkat tangan!
ok, kalau korang angkat pon bukan tika nampak kan.
nak gitau kengkawan, sdara mara, abang, mak ayah, abah, sepupu sepapat semua,
start ari ni,
tika tak guna kan fon.
betul..
tak tipu.
hahaa..
mesti tak caya kan.
siries tak guna.
tapi bukan tak nak guna,
tak dapat nak guna.
alkisahnya macam ni.
saya dan din ni kalau nak marah je,
nak lepas geram, 
benda kat tangan habis la menghempap bumi.
hihi.
sama-sama baran.
da dekat 10 buah fon da rase nya yang hancur berkecai jasa kami berdua.
bajet kaya kan.
haha.
so,
sekarang padan muka saya sebab da tak de fon.
susah jugak tau nak dapatkan maklumat pape.
terutama pasal kelas.
harapkan fb,
 time kol 5pm baru boleh on9.
nasib la labu.
fon tika ada ngan incik tunang.
tika kasi dia pinjam dulu fon tika.
sian plak kat dia kalau xde fon.
tika xpe la.
blaja-blaja susah sikit.
dulu-dulu boleh je xde fon.
masa ni la nak uji kesabaran, kesetian tika sebelum kawen.
ece..hihi..


p/s: kepada yang ada nak contact tika tu,
just pm kat inbox fb la ea..
after 5pm tika buka..
hjg bulan ni tika leh guna fon da kot.

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...