follower

Sunday, June 17, 2012

sem baru

as salam... 
enjoy cite tika k...........♥

 pejam celik pejam celik.
tika da sem 6 dah.
rasa macam baru semalam daftar,
tak sangka dah 4 tahun berada di bumi johor bahru ni.
tika daftar kat ipg kti bulan julai 2008.
foundation 3 sem = setahun setengah.
sekarang da sem 6 degree.
cepat masa berlalu.
ada lagi 3 sem termasuk sem ni..
selama hampir 4 tahun lebih ni,
banyak jugak yang tika dapat.
dari 0 tak tau apa pon tentang seorang guru,
alhamdulillah, 
banyak yang perubahan dalam penyampaian terutamanya,
kalau dulu,
segan-segan je nak bergerak sana sini dalam kampus ni.
segan ngan senior.
gedik plak rase bila tengok adik-adik junior gedik2 depan kengkawan sekarang.
agak-agak macam tu la kak senior rasa dulu-dulu kat kita.
haha..
itu tak penting, 
yang penting sekarang da jadi senior,
da boleh buli junior puas-puas.
haha.
xla.
tika bukan jahat sangat..hikhik
dah sem 6 ni,
rasa macam takut plak.
cukup kah ilmu yang dipelajari nak jadi guru kelak.
nak jadi teladan pada murid.
cukup kah?
aduh.
sakit kalau fikir betul-betul ni.
ada lagi 3 sem,
boleh lagi perbaiki sebarang kelemahan.
.......................

p/s: sem 6. bermakna sem ni akan bertukar status.oh nerves nye.
sigh sigh..

 
 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...