follower

Wednesday, June 20, 2012

doorgift

as salam and welcome..♥


 untuk doorgift,
tika mula-mula tak berapa pasti berapa perlu disediakan.
dis is my ferst time buat majlis.
eh da memang memang la kan.
haha.
my femely pon baru kali pertama buat majlis kenduri besar-besar ni.
tika kan tiga beradik jek.
dan tika sorang pompuan.
tak pernah buat makan-makan besar gini.
so,
tika main agak je la nak kene sediakan berapa.
tiga bahagikan pada tiga.
  1. rombongan pihak lelaki
  2. kawan rapat dan sdara mara
  3. tetamu lain 
untuk tiga-tiga ni,
tika sediakan doorgift atau kat kelantan panggil 'siso' yang hampir sama.
yang jelas beza beg je la.
 
rombongan pihak lelaki (150)
  • paper beg spesyel skit..
  • apam polkadot
  • bunga telur
  • gula-gula
  • snek
  • special gift (lom beli lagik)
  • kad klender (DIY)
kawan rapat dan sdara mara (200)
  • paper beg blue & purple
  •  apam polkadot
  • gula-gula
  • jajan
  • snek
  • asam
  •  kad klender (DIY)
tetamu lain (600)
  • plastik beg(corak2)
  •  apolo kek
  • gula-gula
  • jajan
  • snek
  • asam
  •  kad klender (DIY)
 stakat ni tak de sebarang perubahan,
tapi tak tau takot-takot nanti da dekat-dekat nak kenduri tu,
ade perubahan las minit kan.
nanti tika update balik..

p/s: banyak jugak bajet untuk doorgift/siso ni upanye..
huhhh,,

 

No comments:

Post a Comment

my ♥,,,

Search This Blog

Loading...